maandag 23 april 2012

ding 29

Mobiel internet. Bij mij in de naaste omgeving heeft niemand mobiel internet.
Ik heb dus niemand kunnen vragen.
Ik vind het wel ongelofelijk dat er tegenwoordig zoveel kan op dit gebied.
Yntskje heeft mij ook nog wat dingetjes laten zien. zoals "linkjes" in een tekst toevoegen.
Foto's bijgevoegd. Hartstikke leuk. Ook al met de I-pad van de bieb gewerkt.
Apps e.d. zijn inmiddels wel bekend.
Ik zou zelf op dit moment geen app voor de bieb kunnen bedenken, maar ik las op een andere blog, betalen via een app. Vond ik wel een heel goed idee. Je kunt toch nu ook al betalingen doen via de telefoon?
Yntskje nog bedankt.

1 opmerking:

  1. Hallo Wilma,
    Geen dank, graag gedaan. Wel zijn we iets heel belangrijks vergeten. En terwijl we tijdens deze cursus aandacht hebben besteed aan copyright! Bij de foto moet de bron/website of maker nog vermeld worden. Als het niet lukt, doen we dat vrijdag wel even.
    Wat die smartphone betreft: over een paar jaar hebben de meeste mensen er één. Waarschijnlijk kun je dan ook geen simpel mobieltje meer kopen.
    Je hebt in ieder geval de iPad bekeken en weet nu wat apps zijn.
    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen