dinsdag 10 april 2012

ding 28

Ding 28 bekeken. Verbeterdebuurt aangeklikt. Onze gemeente doet hier niet aan mee.
Ik vind het teveel engelse sites. Ik begrijp er helemaal niets van.
Het roept bij mij meer vragen dan antwoorden op.
Als ik wat over crowdsourcing mag zeggen: het lijkt mij een omgekeerde Alladin.
Alladin kwamen vragen binnen bij ons, nu stel je je vragen aan anderen voor oplossingen.
Sellaband: als ik het goed begrijp wordt er gevraagd om geld om een project te financieren/op te starten.
Er zijn tegenwoordig ook heel veel fondsen e.d. waar je subsidies en zo kunt aanvragen.
dit is dus ook een manier om geld te vragen.

Hier heb ik niets mee zoals je kunt lezen.
Ik hoop dat het volgende ding wat interessanter zal zijn


1 opmerking:

  1. Hallo Britsum,
    Dat kan inderdaad lastig zijn, zoveel engelstalige websites. Gelukkig is dat niet bij ieder Ding zo. Kijk ook eens op de blogs van je collega's bij dit Ding, dan kom je heel simpel erg leuke ideeen tegen in keurig Nederlands! Kijk bv. eens op de blog van Biebboot, en bekijk haar filmpje over het kleinste huis op de prairie. Wel in het Engels, maar zeer begrijpelijk. Ook hier wordt om geld gevraagd, maar wel op een heel specifieke manier.
    Zo wie zo aardig om de meningen van collega's door te nemen...
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen