maandag 2 april 2012

ding 26

Hallo,

Vanochtend met ding 26 bezig geweest. Ik merk dat ik mij zelf echt moet pushen om hier mee bezig te gaan. Er gaat zo een week voorbij dat ik er helemaal niet aan denk.

Dit vond ik wel een interessant "ding" en was dan ook nieuwsgierig  wat mijn naam zou opleveren. Nou niks dus. Alles wat naar voren kwam bleek over een familielid te gaan, wij hebben de zelfde naam.
Op zich ben ik hier ook wel blij om. Dat mijn naam bij het jureren van turnwedstrijden wordt genoemd vind ik niet zo erg. Maar dat was ook het enigste.

Ik ben wel nieuwsgierig geworden waarom bepaalde berichten bovenaan komen. Heeft dat met datum te maken? Komen de recentste berichten bovenaan? Heb je daar zelf invloed op? Misschien kunnen jullie mij daar nog iets over vertellen.

Google ik de bibliotheek Stiens, dan krijg ik de bnwf site. Je kunt via verschillende zoek opdrachten bij dezelfde site uitkomen. Ontdekdebieb.nl .Verder geen aparte dingen tegengekomen.

1 opmerking:

  1. Hallo Britsum,
    Klopt, een week is zo maar weer voorbij. Komt bij dat het een digitale cursus is, je hoeft er nergens voor naar toe. Dit heeft voor- en nadelen: je kunt het doen wanneer het jou uitkomt, maar het is ook erg gemakkelijk om te vergeten. Deze cursus vergt zeker enige zelfdiscipline! Het is ook iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn: voortdurende bijscholing.
    Heb je ook nog anderen op het web opgezocht? In Google komen sites met de meeste hits bovenaan te staan. Dus hoe specifieker je zoekwoord(en), hoe specifieker de naar voren gebrachte sites. Hiernaast komen betaalde sites hier soms nog boven te staan. Dus let altijd op van welke site je je antwoord vandaan plukt.
    Heb je verder nog links aangeklikt of het filmpje bekeken?
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen