dinsdag 29 mei 2012

ding 30

Ja ja eindelijk
Vanmiddag ding 30 bekeken.Op  google books gekeken. Wanneer ik een titel intikte, kwam steeds de link van Bol.com bovenaan te staan.  Klopt dat? Veel buitenlandse titels. Vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. Vond het niet zo veel meerwaarde hebben.
Het onderwerp E-books wilde bij mij thuis niet openen.
mijn eigen ervaring met de E-reader van de bieb is op zich wel positief. Ik kan me indenken dat mensen dit een handig apparaat vinden. Ik vind wel dat er dan wel zo snel mogelijk actuele titels verkrijgbaar moeten zijn.
Yntskje misschien kan je mij daar op een vrijdag weer wat meer over dit onderwerp vertellen,
Waardeer ik erg.
Ook  met het installeren van de Gooreader, durfde ik thuis alleen weer niet aan.

1 opmerking:

  1. Hallo Wilma
    Het klopt dat je bol.com heel vaak bovenaan ziet staan. Dat komt omdat dit bedrijf het meeste betaalt aan google. De link kun je als een soort advertentie zien.
    Je kunt op alle titels zoeken, dus ook Nederlandse.
    Ik heb google books wel eens gebruikt in de bibliotheek om een boek te zoeken, dat ik nergens anders kon vinden. Mooi is ook dat je sommige boeken gedeeltelijk of soms helemaal in kunt zien.
    De e-reader gaat het volgens mij wel maken. Vooral als klanten straks in de bibliotheek e-boeken kunnen lenen.
    De Gooreader is makkelijk te installeren maar ook weer gemakkelijk te verwijderen hoor.
    We hebben het er vrijdag nog wel even over.

    Groeten Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen