woensdag 22 februari 2012

verdiepdingen + ding 24

Deze blog wordt voortgezet door 2 personen. Janke en ik.
Na het afsluiten van de cursus 23 dingen heb ik er eerlijk gezegd niks meer mee gedaan.
Dit geldt ook voor Janke.
Vandaag verdiepdingen gelezen, de mediawijsheidsquiz gedaan, (allebei gezakt overigens) en ding 24 doorgenomen.
Een activiteit voor de week van de mediawijsheid zou kunnen zijn, uitleg website, met name 'mijn menu'
uitleg reserveringen, met name pincode en bedrag.
Wij krijgen nog steeds heel veel vragen over bovenstaande voorstellen.
Klanten weten niet hoe ze thuis moeten reserveren en vinden de website onduidelijk.

1 opmerking:

  1. Hallo Britsum,
    Bedankt voor je stukje. Helaas, het is nadrukkelijk niet de bedoeling een blog met z'n tweeen bij te houden, heb dit al met Janke gecommuniceerd. Het bijhouden van een blog is nl. ook, ws zonder dat je het door hebt, een oefening in het omgaan met dit soort media. En dat moet je zelf doen: zelf nadenken over een tekst, zelf deze tekst in je blog zetten en deze publiceren. Dit is echt de enige manier om de cursus goed te kunnen volgen.
    Neemt niet weg dat je de dingen heel goed met z'n tweeen op kunt pakken, je kunt samen oefenen, fouten maken, mopperen en van elkaar leren. Maar wel ieder achter een eigen computer!!! Door het daadwerkelijk zelf in te tikken leer je het meest.
    Ik zou graag willen dat je iets meer vertelt over wat je met de 23 dingen nog doet en meer over ding 24 meedeelt.
    Ik ben benieuwd, succes!
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen