dinsdag 28 juni 2011

ding 23

 Ding 23 Wie had dit gedacht! Ik zelf dus niet.
Veel nieuwe dingen ontdekt, niet alles was voor mij even interessant, maar dit hoeft ook niet.
Begin vond ik moeilijk, ik had moeite om de belangrijkste dingen er uit te halen, maar langzamerhand kreeg ik het in de gaten en vanaf toen kreeg ik er ook meer plezier in.

Voor een bibliotheekmedewerker is het belangrijk om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van de sociale media.
Daar ben ik nu voor mezelf wel achter gekomen.

Ik hoop echter dat het de 'fysieke' bibliotheek niet zal gaan verdringen, je moet een boek nog wel kunnen aanraken, bekijken. Het moet een aanvulling zijn.

Thea en Yntskje bedankt voor de begeleiding

1 opmerking:

  1. Hallo Wilma

    GEFELICITEERD!!!!!!
    JE HEBT DE EINDSTREEP GEHAALD?
    Heel goed, dat je doorgezet hebt. En goed om te lezen dat je er zelfs plezier in kreeg. Je kunt trots zijn op jezelf.
    Het was ook niet nodig om alle dingen uitgebreid te bekijken en te bespreken. Je weet nu in ieder geval wel wat alle begrippen die voorbij zijn gekomen tijdens deze cursus betekenen.
    Ik neem morgen je certificaat mee naar de bijeenkomst Stroomlijnen.

    Groet Yntskje


    tijdens deze cursus betekenen.

    BeantwoordenVerwijderen